någon som har avkomma från Dooleys coca cola???

L

Linnzan

Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor :)

Sv: någon som har avkomma från Dooleys coca cola???

Nej, men jag har haft en i träning och ridit in en gång i tiden...

Twisted Pepsy Light

pepsy1-1.jpg

Ja det är rätt komiskt... en kompis till mig köpte henne. Så när jag köpte Cola tyckte jag att det var rätt ballt att de nästan hade samma namn... iaf två drink namn. Efter att jag sen kollade det så såg jag att jag köpt pepsis mamma... :rofl:

Ja det är rätt komiskt... en kompis till mig köpte henne. Så när jag köpte Cola tyckte jag att det var rätt ballt att de nästan hade samma namn... iaf två drink namn. Efter att jag sen kollade det så såg jag att jag köpt pepsis mamma... :rofl:

Så hennes nästa fölis ska oxå få ett drinknamn:)Om hon nu har kvar sin bebis i magen?????

Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor :)

Twisted Pepsi Light ägs av Herman Harpsöe i götene och hon är en kanon häst hur snäll o go som helst nu för tiden...

Twisted Pepsi Light ägs av Herman Harpsöe i götene och hon är en kanon häst hur snäll o go som helst nu för tiden...

jag vet... *ler*

tävlade henne i barrel race på HJOKO 2007...(sluta som 6:a) red henne första gången då.. super trevlig häst!!!
(anna... var inte tanken att det var skrivet till dig för det vet du ju redan...*ler*)

jag vet... *ler*

tävlade henne i barrel race på HJOKO 2007...(sluta som 6:a) red henne första gången då.. super trevlig häst!!!
(anna... var inte tanken att det var skrivet till dig för det vet du ju redan...*ler*)

Jag var faktiskt med då han köpte henne :) så det gör ju historien om cola ännu roligare..

Hon är en fin häst hermans alltså. Hon skulle kunna bli hur bra som helst med rätt träning på barrelrace. Men han ska väl ha henne på kor tror jag?
Är hon lik sin mamma?

Hej wranglan kan inte du hoppa till imp från usa vill fråga dig lite.;)

Vad menas med nu för tiden? :confused: Det har hon väl alltid varit?

Nu var det ju inte riktigt hennes utseende jag menade hon var ju en jävel rent utsagt att lasta från början.. Var med på ett par omgångar då hon flyttade hela transporten i sidled bl.a..

Hon har alltid varit trevlig och vacker men det är ju först nu för tiden som hon börjar kunna lite mer och så..

Nu var det ju inte riktigt hennes utseende jag menade hon var ju en jävel rent utsagt att lasta från början.. Var med på ett par omgångar då hon flyttade hela transporten i sidled bl.a..

Hon har alltid varit trevlig och vacker men det är ju först nu för tiden som hon börjar kunna lite mer och så..

Hehe... det förklara reaktionen på folket då vi skulle lasta...:cool: och hon stannade på rampen.. det var visst någon som trodde att en bomb skulle smälla :rofl: Jag o herman såg ut som ??? vi fattade ju inte varför det vart sånt liv.. hon stannade ju bara på rampen.:rofl:

Walle fick visst en axel ur led en gång:angel:

Men förutom lastningen har det väl inte vart mer probs med henne än med någon annan yngre häst??!! (sambon är kusin med ägaren=håller mej informerad:D)

Walle fick visst en axel ur led en gång:angel:

Men förutom lastningen har det väl inte vart mer probs med henne än med någon annan yngre häst??!! (sambon är kusin med ägaren=håller mej informerad:D)

mmm.. mamman är ju inte så lätt att lasta.. det vart visst något då pepsi var liten.

Nej jag menade inte utseendet.

När hon kom till mig hade transportören misslyckats med lastningen första gången och andra gången tog de dom 4 timmar. Hon var som en 2,5 årig fölunge i sättet, knappt ledbar...

Hon var hos mig i ca 6 månader, och jag lastade henne och åkte till ridhuset själv efter en inledande period med mycket diskussioner...

När man hade tagit igenom det var hon klockren, i både hantering och ridning. Med ett undantag för hovslagare, det var fortarande ett problem när hon åkte från mig, samt en envis hosta som jag inte någonsin fick förklarat för mig vad det var...

Sedan tror jag inte att hon öht reds/provades...? Jag tror tom hon såldes som oinriden (?) av någon anledning som jag aldrig förstått. Hon var supertrevlig att jobba med!

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 822
Senast: morgaine
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: adrikkens
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 695
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Photoshop hjälp
  • Tips i London