L
Linnzan
Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är rätt komiskt... en kompis till mig köpte henne. Så när jag köpte Cola tyckte jag att det var rätt ballt att de nästan hade samma namn... iaf två drink namn. Efter att jag sen kollade det så såg jag att jag köpt pepsis mamma...
Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor
Twisted Pepsi Light ägs av Herman Harpsöe i götene och hon är en kanon häst hur snäll o go som helst nu för tiden...
jag vet... *ler*
tävlade henne i barrel race på HJOKO 2007...(sluta som 6:a) red henne första gången då.. super trevlig häst!!!
(anna... var inte tanken att det var skrivet till dig för det vet du ju redan...*ler*)
hehe jovisst.... fast en snabbis för jag måste åka snart!
Hon är en fin häst hermans alltså. Hon skulle kunna bli hur bra som helst med rätt träning på barrelrace. Men han ska väl ha henne på kor tror jag?
Är hon lik sin mamma?
Nej, men jag har haft en i träning och ridit in en gång i tiden...
Twisted Pepsy Light
Vad menas med nu för tiden? Det har hon väl alltid varit?
Nu var det ju inte riktigt hennes utseende jag menade hon var ju en jävel rent utsagt att lasta från början.. Var med på ett par omgångar då hon flyttade hela transporten i sidled bl.a..
Hon har alltid varit trevlig och vacker men det är ju först nu för tiden som hon börjar kunna lite mer och så..
Walle fick visst en axel ur led en gång
Men förutom lastningen har det väl inte vart mer probs med henne än med någon annan yngre häst??!! (sambon är kusin med ägaren=håller mej informerad)