Någon örebroare som kan svara på en fråga?

Mirre

Trådstartare
Ska på arbetsintervju på klostergatan på fredag. Men var parkerar jag enklast? Visst finns det några parkeringsplatser kvar på järntorget fortfarande? Är det avgift på dem? Behöver kunna stå en halvtimme-timme.

Det finns vad jag vet inga parkeringar på järntorget nu. Jag skulle parkera vid myrornas. Korsningen Fredsgatan/klostergatan.

Jag har för mig att det kostar ca 15kr i timmen att stå vid Myrorna.

Det är nåt sånt, parkerar där regelbundet eftersom jag delvis jobbar på klostergatan. Man kan parkera vid strike också, lite billigare! Eller vid gustavsgatan där det är gratis men då blir det en kortare promenad!

Det är nåt sånt, parkerar där regelbundet eftersom jag delvis jobbar på klostergatan. Man kan parkera vid strike också, lite billigare! Eller vid gustavsgatan där det är gratis men då blir det en kortare promenad!
Hur åker man för att komma till gustavsgatan? Hittar inte alls i stan :p

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 852
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
23
· Visningar
1 172
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 198
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 313
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar