Någon med erfarenhet?

Golden_Heart

Trådstartare
Efterlyser någon med erfarenhet av att resa med barn på Wizz air flyg.
Behöver din hjälp! Blir inte klok på deras sida gällande bagaget.
Hur gjorde ni med skötväskan? Fick barnmaten och skötselprylar ingå i det vanliga handbagaget eller lät de er ha en extra väska?
Vi ska inte till London, då gäller ju annat för handbagaget.
Deras sida. www.wizzair.com
Tacksam för er hjälp!:bow:

Sv: Någon med erfarenhet?

Tyckte det var en bra idé att fråga här inne. :cool::angel:Då säkert flera bukefalister har åkt med Wizz air.;) Varför inte få svar här inne för?:)

Det säkraste är alltid att ringa flygbolaget så att man är helt säker på att man får rätt info. Regler ändras, folk minns fel etc etc

enklast måste väl ändå vara att ringa flygbolaget..inte minst med tanke på hur fel folk här kan vara trots det *är stensäkra för så var det*

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 400
Senast: KesoNeso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 411
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Jag letar sadel till min grova nordis nu och det ska bli en bomlös, frågan är bara vilken modell. Jag har tittat på stallvrås sadlar...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 066
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V