Någon med erfarenhet av Taste of the wild?

hjarterdam

Trådstartare
Har två kastrerade honkatter och ena har blivit så jäkla ful i pälsen.. Som svinto nästan och har därför funderat på att byta foder.
Någon som har erfarenhet av detta foder till katt?
 
Sv: Någon med erfarenhet av Taste of the wild?

Jag har precis börjat fasa in mina 2 på detta foder men de har bara ätit det litegrann i ett par dagar så det har inte direkt hunnit ge någon större effekt.
Dock verkar katterna tycka att det är gott. :)
 
Sv: Någon med erfarenhet av Taste of the wild?

Har haft det åt våra katter. Då man får tag i det vill säga. Är sgs alltid slutsålt i affären, så poppis måste det vara;) Jag har dock aldrig haft ngt problem med fula pälsar så jag har inte märkt att det skulle vara ngn skillnad. Katterna gillade det iaf!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
24
· Visningar
1 087
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 662
Senast: Puffindog
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 509
Senast: Ajda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp