Någon i närheten...

Sv: Någon i närheten...

Kanske för långt bort för dig ! Men annars så är du ju välkommen hit :angel:
Både spirit och kung tulle brukar vara här ! Och då snackas det häst må du tro :)

Tesora

Spider84 skrev:
Tycker der är grymt jobbigt när jag är ensam i stallet om att rida AR. Min inspiration tryter mer för varje dag tycker jag. :crazy:
.

Här är en till med samma problem!

:p Dig har jag vrit på väg till flera gånger för att se på Ninjo ju!
Kanske ska passa på nu under våren.

Whiskey
Ganska skönt att inte vara ensam om det. Idag är det dock strålande väder ute och även om paddocken är stenhård ska jag helt enkelt skita i "utbildning" hoppa upp på min gamla skrutt och ta den lilla som handhäst och skritta ut...i min ensamhet (tyvärr).

Jaha se på niño var det ja ! Inte att träffa mig då :angel: ;) ;)

bara skämta du är välkommen när du vill !

Tesora

:p Träffa en person eller en snygg PRE hingst *väger med händerna i luften*...sorry, men du är brädad av din egna häst. :angel:

Fast kan man få både och är givetvis det det bästa. ;)

jag kan bara hålla med :angel:
han brädar det mesta för mig oxå !!

Hoppas få se dig när tussilagon blommar då ;)

tesora

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 678
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka