Någon från Täby här?

M

maboroshi

Någon här som jobbar/sköter hästar på Täby Galopp? Skulle vilja komma i kontakt med er för att få fram en varning till ägarna där ute att inte sälja skadade och icke tävlingsbara fullblod till en viss kvinna för hon förfalskar deras papper och säljer dem som tävlinghästar vilket aldrig slutar bra för dem.. hon är en hästhandlare som jag och många andra råkat ut för. Hon förfalskar och drogar hästar så de verkar okej mm :(

Jag arbetar inte där själv men en nära vän till mig gör det, hon är även jockey. Du kan PM:a namnet till mig om du vill så ska jag tipsa henne. Fyfan för människor som beter sig så samvetslöst. :mad:

jag skall köpa ett fullblod från en kvinna som tränar sina hästar der,jag vill også gärna ha namnet och numret till denne hästhandlaren och ge till henne,
hon är noga med sina hästar,och råkar hon karnsje sälja till denne person så är det himla synd.
pm`a mig gärna är du snäll.
vi skall till täby på söndag nemlig

Hur kan någon göra något sådant?
Tänk att vissa människor kan vara så känslokalla.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 142
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 462
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka