Någon duktig på benställningar sökes!!

J

JGA

Vill ha privat meddelande från någon eller några som är duktiga på benställningar. Har hittat en häst jag är oerhört intresserad av och som kostar en rejäl slant, men jag är fundersam över vinkeln mellan hennes kota och hov...

Mycket tacksam om någon seriös och duktig person hör av sig och lämnar vanlig mailadress så skickar jag en bild på den häst jag hittat...

Mvh från Jenny.

Hm...var nog dumt att skriva det inlägget...bara svårt att veta säkert när man själv tycker något ser lite konstigt ut och man själv inte har tillräcklig kunskap :(

Antingen använder du denna tråd för diskussion i ämnet, för detta är faktiskt ett diskussionforum.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 119
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 907
Senast: Nominous
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 184
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra... Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Svar
14
· Visningar
2 392
Senast: ZaNdRoRiA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg