nagellack hund

Torktumlare

Trådstartare
finns det något som kan ställa till om man målar klorna på hund? med vanligt nagellack, kompisen ska på maskerad med sin vovva och ska gå som prinsessa om man kontrollerar så att hunden inte slickar är det ngt som inte är bra för klorna eller ja, nån som vet?

Sv: nagellack hund

Jag målade klorna på våran hund när jag var liten. Märkte inte av några problem med det. Kanske inte bra att göra för jämnan men någon gång ibland verkade helt ofarligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 831
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 786
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
548
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 235
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar