Mysko kota hö bak

T

Tess82

Min massör såg något jag inte tänkt på tidigare,om det inte har uppstått nu. Alltså, min gamlings kota liksom det ser ut som han ja jag vet inte hur jag ska förklara.Han står på foten samtidigt som kotan ser ut att luta framåt!förstår ni??någon som sett något liknande? :confused:

Kallas för att kota över, min erfarenhet av detta sträcker sig till hästar som skulle behöva byta hovslagare eller många har haft muskelproblem.

När hästen har kotat över, verkar det avlastande på vissa muskelgrupper.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 211
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025