MYRJÄVLAR !!!

Jag fick myrinvasion i min lägenhet och fick myrdosor, det räckte dock inte utan de fortsatte dyka upp (mitt i vintern dessutom!). Bostadsbolaget fick ringa ut anticimex som kom och sprayade lägenheten med läskiga kemikalier, jag och katten fick inte vistas där på ett dygn.

Jag testade själv först med kanel och att låta döda myror ligga kvar men det funkade inte. De undvek kanelen först men kom sedan på andra vägar som de kunde ta!
 
Bakpulver blandat med florsocker har funkat klockrent när jag testat ett antal gånger. Har återkommande problem varje år men efter en sträng av blandningen är de borta efter någon dag.
 

Liknande trådar

Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
224
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 016
Trädgård & Växter Hej! Jag har sått tomatplantor från frö för någon månad sedan, och de har växt till sig rätt bra. Jag har planterat om dem och de växer...
2
Svar
29
· Visningar
1 311
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 883
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp