Det fungerar med hink men du får hålla koll på hur mycket du vattnar men annars finns ju stora plastkrukor på 10 l? Sätt dem djupt och fyll på med jord, de skjuter rötter från stammen.Sorry, tänkte, men glömde skriva ut. Hinkar att plantera i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fungerar med hink men du får hålla koll på hur mycket du vattnar men annars finns ju stora plastkrukor på 10 l? Sätt dem djupt och fyll på med jord, de skjuter rötter från stammen.Sorry, tänkte, men glömde skriva ut. Hinkar att plantera i!
Jag tänkte mer använda något jag redan har. Har några krukor i och för sig, rätt stora, kanske 10 l, får kolla det, annars tar jag ju dem istället. Tack för tips!Det fungerar med hink men du får hålla koll på hur mycket du vattnar men annars finns ju stora plastkrukor på 10 l? Sätt dem djupt och fyll på med jord, de skjuter rötter från stammen.
Jag brukar inte ha så mycket näring förrän efter ngn månad till mina. Men jag har minst 10-15 literskrukor för tomaterna. Eller har satt i pallkrage utan botten.Okej, tack! Behövs någon speciell näring? Är nybörjare och har extremt dålig koll
Hur menar du @tanten ?Bekämpningsmedel baseras på nikotin.
Det jag fått till mig i pyralid-uppståndelsen är de olija bekämpningsmedlen. En hel drös har nikotin som aktiv beståndsdelHur menar du @tanten ?
Nä det där stämmer knappast.Det jag fått till mig i pyralid-uppståndelsen är de olija bekämpningsmedlen. En hel drös har nikotin som aktiv beståndsdel
NejBekämpningsmedel baseras på nikotin.
Då har jag haft dåliga källor. Så bra att du rättadeNä det där stämmer knappast.
Kanske du menar neonikotinoider? Undrar om det finns ett enda godkänt medel baserat på neonikotinoider i Sverige mera...eller ens i EU.