MYCKET snabba svar önskas!!

Bonita4

Trådstartare
I TDB, syns inte de som är anmälda till lagklasserna då? I antalet anmälda menar jag då. Om förklassen går i LD (Div III), ska man automatiskt räkna med att alla de är med i lagklassen då?! :confused: Eller väljer de ut 4 stycken från varje lag som ska tävla i lagklassen?

Senast ändrad:
Sv: MYCKET snabba svar önskas!!

Varje klubb får en lista på tävlingsdagen där de ska skriva i vilka ryttare som rider i laget.

Sv: MYCKET snabba svar önskas!!

Nej, de syns inte eftersom man inte anmäler sig till lagklassen alls, utan lagen tas ut på tävlingsdagen. Om reglerna är samma som i mitt distrikt så är det 4 ryttare per lag om det är stora hästar eller 8 om det är ponny.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 649
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 638
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 058
Senast: Hedinn
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka