Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Den började lite segt men sen kan jag inte mer än hålla med dig. Riktigt intressant.

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Åh, du skulle absolut tycka om den :-) Den handlar om det lilla barnets anknytning och den gjorde mig så glad, för den gav mig lite bekräftelse på att jag gjort rätt med min lilla tjejj, trots åtskilliga "goda råd" om att jag borde vara tuffare, "härda" henne osv osv.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 613
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 512
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Är era barn lydiga/olydiga? Jag har då ett mer olydigt barn, idag skulle vi skriva på några papper hos revisorn, tog totalt 10 minuter...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 818
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 597
Senast: nowayout
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka