Mycket avgifter blir det!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ecssory
  • Startdatum Startdatum
E

ecssory

Ni veteraner!

Man betalar seminavgift, språngavgift och stationsavgift (därefter kommer dräktighetsavg och levföl avg).

Om man måste göra om semineringen betalar man då bara ytterligare en seminavg eller även språng och station?

hej
det är bara en språngavigt man brukar betala, och en stationsavgift, per säsong, så även om du får åka tillbaka igenm så det enda som tillkommer är dygnsavgiften för ditt sto, om hon stannar, och eventuella vetrinära behandlingar isamband med semineringen.
Lycka till! :D

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 448
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Speciell situation. Min dotter har bott heltid hos mig de senaste 10 åren (Hon är 17 år nu). Hennes pappa har betalt 2000;- i underhåll...
2
Svar
31
· Visningar
4 740
Senast: TinyWiny
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 261
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar