attempt

Trådstartare
Vilka var på mässan / ska åka?
Vilken ras var eran favvorit?
Ställde ni ut själva?


Jag var där idag, och gud vilka fina och söta undar som jag ville stoppa ner i väskan och ta med hem. (okej, vissa stora hundraser skulle inte få plats, men dom där små) ;) :smirk:
 
Sv: My dog.

Jag ska dit imorgon bitti kl 09.00. Ställer inte ut, utan jag bara kollar in läget lite grann.
Ska simma vid 13.00 så det blir bara en halvdag för mej, men jag tror att det räcker.
 
Sv: My dog.

Jag var också där. Spanade läget. Ska även dit i morgon för att kolla in taxarna och settrarna:love: .
Kul med så mkt folk och jättemånga fina hundar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 653
Senast: Lhas
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 456
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 759
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp