Muskler..?

Sv: Muskler..?

Ja, iaf enligt foderstatsprogrammet. Tänker du på något specifikt? Magnesiumbehovet och selenbehovet är uppfyllt.
 
Sv: Muskler..?

Min häst har också varit skadad till och från så hon gick ner jättemycket i muskler så fick hon 13 kg hösilage och lucern för att få upp hullet och ha något att bygga av men hon ändrade sig inte särskillt mycket. Sedan fick jag tips av min ridlärare att ge henne kraft muskel, gav och ger än idag 3 dl muskel per dag. Då fick hon också kraft grund för att kompletera men på 1 månad blev hon en helt ny häst. Har tyvärr inga bilder men det tycker jag du borde testa funkade mycket bättre än lucernen på min häst. Såklart träning också, mycket backar. :)
 
Sv: Muskler..?

Hon har hämtat sig ganska bra nu:) Hon fick 1 kg lusern och linfröolja, tills hon en dag bestämde sig för att hon inte ville äta lusern längre. Så nu har jag gett henne linfröolja och lite müsli, utöver all hö och gräsfröhalm hon får och hon har haft ett fint hull.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 691
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 934
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 036
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 038
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp