astronaut

Trådstartare
Om jag kopierar en skiva till datorn och det står spår 1 o.s.v så vill jag ju självklart ha låtens riktiga namn. Men varje gång jag ändrat så skapas en ny mapp 'Okänd Artist' och alla låtar jag ändrade namn på flyttades dit och blev spår 1 o.s.v

VARFÖR? :mad:

Sv: Musik

Windows media player är det enda program på denna dator som man kan kopiera musik på/med!

Sv: Musik

Det programmet kan jag inte riktigt, men har du testat att ställa in rätt under Alternativ - Kopiera musik och sen Ändra samt filnamn?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 604
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 740
Senast: Grazing
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 344
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 732
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18