Muminmuggarna!

Sv: Muminmuggarna!

Nä, har aldrig gillat mumin. Tycker dessutom att de är opraktiska och ogoda att dricka ur.
Har en kopp i skåpet som jag ska försöka lägga ut på tradera vid tillfälle.

Vist är de urgulliga :D! Blir glad av att se dem. Du kan ju använda dem när som helst egentligen, till kaffet el. teht på morgonen eller när du kommer hem och kryper upp i favofåtöljen :).

Jag gör, har både de större muggarna och de mindre, även barnsporslinet.

En släkting har köpt en del i Finland.

Som finländare hör det väl till att gilla mumin och arabia, men jag är nog värre än genomsnittet :D Gillar allt med mumin :love: Har bara en mugg (Kärlek), hade tidigare en med muminmamman också men den gick sönder.. Nyligen har det ju kommit en svartvit serie som jag tror heter Äventyr som är jättefin enligt mej. Synd att de är så dyra bara, annars skulle jag ha betydligt fler :D

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 033
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Åsa A
·
Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
2 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka