Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du ingen möjlighet att grusa en del av hagen då och låta honom gå där tills det är bättre?
Eller sånadär stora..träspån (vet inte hur jag ska förklara) som brukar ligga på motionsspår?
Går att köpa säckvis...
Kanske en fyrkant, som är roligare att stå på än i boxen?
(har inte orkat läsa hela tråden...)
Tror att jag läste om nån här på buke som använde medel med tea tree oil för att bota mugg. Mugg kan ju vara en svampinfektion och tea tree oil är bra mot det...
// M
men jag kan lova dig att inotyolen skyddar många gånger bättre mot vätan och smuts/lera vet ingen annan salva som man behöver använda handtvättmedel mot olja för att få bort, den är dessutom lika mjukgörande
Jo dom har jag funderat på... Problemet är att hästen ifråga helst inte vill ha på sig annat än lindor, och gör allt han kan för att ta av sig skydd... Har testat massa olika och allt går sönder... Equi-chapsen ser inte så tåliga ut heller, massa kardborrar som han kan bita av.
Och 775kr en gång i veckan blir lite väl dyrt.
Annars en jättebra ide.
Milly: Det måste ju svida nåt fruktansvärt??
Han har inga skorpor nu, dom lossande efter ett par dagers behandlig med superbra hästsalva. Men är fortfarande öm och irriterad, och det KLIAR...
men hur gör ni innan ni kletar på inytiol? tvåttar med jodopax eller lactacyl?