Red_Chili
Trådstartare
Mina två har fått för sig att det är en underbar idé att ha kvällsbus lite då och då. Ikväll var de ovanligt tokiga, så jag tog fram kameran och knäppte lite blider. Ni får ursäkta att själva bilderna inte är jättevackra, men min lägenhet är mörk och det är svårt att fotografera i den.
Det som gör mig så glad när jag ser dem busa, är att när jag fick hem unghundens mamma, så busade hon i stort sett aldrig. Hon var helt "avstängd" på många sätt och jag ser hur hon lever upp mer och mer för varje dag som går. Nu har dessutom unghundens hälta äntligen börjat gå åt helt rätt håll, så nu börjar livet som hundägare bli lite vad jag drömt om att det ska vara
Morsan bjuder in till lek
Ung hoppetossa
gamla damer kan också flyga
Mina hundar är så.. öhm... vackra!
Det som gör mig så glad när jag ser dem busa, är att när jag fick hem unghundens mamma, så busade hon i stort sett aldrig. Hon var helt "avstängd" på många sätt och jag ser hur hon lever upp mer och mer för varje dag som går. Nu har dessutom unghundens hälta äntligen börjat gå åt helt rätt håll, så nu börjar livet som hundägare bli lite vad jag drömt om att det ska vara