Mor och dotter kvällsbusar! (bildtråd)

Red_Chili

Trådstartare
Mina två har fått för sig att det är en underbar idé att ha kvällsbus lite då och då. Ikväll var de ovanligt tokiga, så jag tog fram kameran och knäppte lite blider. Ni får ursäkta att själva bilderna inte är jättevackra, men min lägenhet är mörk och det är svårt att fotografera i den.

Det som gör mig så glad när jag ser dem busa, är att när jag fick hem unghundens mamma, så busade hon i stort sett aldrig. Hon var helt "avstängd" på många sätt och jag ser hur hon lever upp mer och mer för varje dag som går. Nu har dessutom unghundens hälta äntligen börjat gå åt helt rätt håll, så nu börjar livet som hundägare bli lite vad jag drömt om att det ska vara :D

dsc_5055-copy_33125058.jpg
Morsan bjuder in till lek

dsc_5067-copy_33125182.jpg
Ung hoppetossa

dsc_5068-copy_33125265.jpg
gamla damer kan också flyga

dsc_5084-copy_33125730.jpg

dsc_5093-copy_33125938.jpg
Mina hundar är så.. öhm... vackra!

dsc_5094-copy_33126032.jpg

dsc_5097-copy_33126094.jpg

Sv: Mor och dotter kvällsbusar! (bildtråd)

Härliga bilder, syns hur roligt de har :love:
MEN, ska du sova i den sängen sen :o:D

Haha, ja, jag brukar inte låta hundar busa inomhus.. men för gammeldamen gör jag undantag :angel:

Det verkar inte bättre än att jag får bädda sängen, igen :p

haha :rofl: jag kan bara föreställa mig.. ljudet av galna tassar/klor som klapprar i golvet med en och annan "rivstart" :devil:

mina får också sin ryck, lagom efter kvällsmaten då ny energi kommit in.. hehe

haha, det är ingen som skäller, dock är det den unga som ser lite smått lustig ut på sista bilden :p Vad hon gör vet jag faktiskt inte riktigt (men så brukar det vara med henne)

squarepants: visst har hon! Hon fyller 1 år nästa vecka :D

Liknande trådar

Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 460
Senast: soom
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 250
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart... 2
Svar
24
· Visningar
11 834
Senast: vallhund
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka