Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon vänlig själ som har mönster till stickade tröjor till liten vovve att dela med sig av? Min franska bulldog är en riktig liten frysekylling! Om någon har symönster på täcke (tex fleece) tar jag tacksamt emot det med!
Tack för ditt svar! Skämsigt nog har jag visst en bok hemma med stickmönster till hund. En nyköpt dessutom, som jag glömt bort. Skyller på begynnande senilitet!
Däremot har jag inget mönster på täcke, men det kan iofs inte vara så himla svårt att konstruera själv.
Jag tycker att du ska införskaffa dej boken "Sy till hunden" av Nadja Martinsson och Petra Ribb. Finns massor med bra möster där.
Dessutom kostar den inte så mycket.
Om du inte vill sticka själv finns det massor med hundkläder till salu på Tradera som är billiga.
ooh. Jag har hittat så fina mönster till stickade tröjor nånstans. Kan inte komma ihåg vart just nu. Ska försöka hitta! mamma som stickar dom och hon tycker dom verkar ganska lätta
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.