Mönster för 40-50-tals klänningar.

FadeAway

Trådstartare
Söta "vardagsklänningar". Jag har gett upp att hitta passande grejer jag har för konstiga mått så det är nog enklare att faktiskt sy själv.
Mönster på internet eller lån/köpbar bok.
Mer mot pinup än dräkter :D
 
Sv: Mönster för 40-50-tals klänningar.

Tja, jag har en hel äppellåda full med Burda och andra mönstertidningar från 50-talet.

Men du bor väl inte så nära GBG numera?
 
Sv: Mönster för 40-50-tals klänningar.

Vi får väl ta en Buketräff här då!

Det kanske finns fler som är intresserade?
 
Sv: Mönster för 40-50-tals klänningar.

Kolla på Tradera och i tygaffärernas reakorgar. För övrigt finns det nyproducerade mönster att köpa med klänningar av det stuket om du kollar bland aftonkläder. Fast då får du betala för mönstret eller mönstertidningen t.ex. Burda...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 715
Senast: fejko
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 899
Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 612
Senast: Rosett
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 683
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp