Azalea
Trådstartare
Jag ska anordna en möhippa i vår/början av sommaren. Kruxet: jag har aldrig ens varit på en!
Hur har de möhippor ni varit på varit upplagda? Vad var bra och dåligt?
Vilka var de roligaste aktiviteterna/lekarna ni gjorde?
Hur hade ni velat att era möhippor skulle se ut?
Är det smart eller dumt att tillåta folk att komma bara på vissa delar av möhippan? Vi kommer börja med brunch och avsluta kvällen med karaoke, tänker att alla kanske inte orkar med/har råd med en heldag?
Det kanske också är ett roligt moment att nya personer dyker upp under dagens gång?
Jag har väl lite ideer om vad vi kan hitta på, och bruden i fråga älskar typ allt så jag kommer nog ganska enkelt kunna styra upp något hon tycker är roligt. Men tips behövs!
Kommer inte utsätta henne för några pinsamheter, vi ska bara ha kul!
Hur har de möhippor ni varit på varit upplagda? Vad var bra och dåligt?
Vilka var de roligaste aktiviteterna/lekarna ni gjorde?
Hur hade ni velat att era möhippor skulle se ut?
Är det smart eller dumt att tillåta folk att komma bara på vissa delar av möhippan? Vi kommer börja med brunch och avsluta kvällen med karaoke, tänker att alla kanske inte orkar med/har råd med en heldag?
Det kanske också är ett roligt moment att nya personer dyker upp under dagens gång?
Jag har väl lite ideer om vad vi kan hitta på, och bruden i fråga älskar typ allt så jag kommer nog ganska enkelt kunna styra upp något hon tycker är roligt. Men tips behövs!
Kommer inte utsätta henne för några pinsamheter, vi ska bara ha kul!