Mobil (ingen telefon)

C

Clintan

Var kan man köpa en vanlig mobil i plast till spädbarn? Har varit i några leksaksaffärer, men de har bara dyra (500,-) mobiler som också är lite mer avancerade genom att man kan lossa på vissa delar. Jag skulle vilja ha tag en vanlig i plast typ som de har på BVC och liknande.
 
Sv: Mobil (ingen telefon)

IKEA, att jag inte tänkte på det. Tack.:) Det är alltså mobil till spädbarn jag menar, som man t ex hänger i taket.
 
Sv: Mobil (ingen telefon)

Den första av de tre har jag precis varit å shoppat till bebis! Den är superfin i färgerna och lagom stor (liten) för att inte bli ivägen hela tiden som de stora har en förmåga att bli... Å priset var ju inte heller fel;)
 
Sv: Mobil (ingen telefon)

Alla får vi våra hjärnsläpp...
Det är så med oss småbarnsmammor...
mjölk i tuttarna och gröt i hjärnan.:D
 
Sv: Mobil (ingen telefon)

Nu har jag varit på IKEA och köpt den på andra bilden. Sonen somnar så gott när han har något att titta på.
 

Liknande trådar

Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
594
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 088
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Entourage
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
938
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp