Mobil (ingen telefon)

C

Clintan

Var kan man köpa en vanlig mobil i plast till spädbarn? Har varit i några leksaksaffärer, men de har bara dyra (500,-) mobiler som också är lite mer avancerade genom att man kan lossa på vissa delar. Jag skulle vilja ha tag en vanlig i plast typ som de har på BVC och liknande.

Sv: Mobil (ingen telefon)

IKEA, att jag inte tänkte på det. Tack.:) Det är alltså mobil till spädbarn jag menar, som man t ex hänger i taket.

Den första av de tre har jag precis varit å shoppat till bebis! Den är superfin i färgerna och lagom stor (liten) för att inte bli ivägen hela tiden som de stora har en förmåga att bli... Å priset var ju inte heller fel;)

Alla får vi våra hjärnsläpp...
Det är så med oss småbarnsmammor...
mjölk i tuttarna och gröt i hjärnan.:D

Nu har jag varit på IKEA och köpt den på andra bilden. Sonen somnar så gott när han har något att titta på.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 089
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 908
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 583
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar