Gammeln
Trådstartare
Paus. Knutsson rår inte på Jimmie och Anna är mest förbannadde pressar honom rätt bra.
Fast han är duktig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paus. Knutsson rår inte på Jimmie och Anna är mest förbannadde pressar honom rätt bra.
Fast han är duktig..
Det där tvivlar jag faktiskt inte ett dugg på, har hört många som jag aldrig trodde skulle rösta på SD säga att dom ska rösta på dom, fast sen vet jag förstås inte om dom gör det men ändå.. något har hänt sedan förra valet vet inte om det är på gott eller ont än bara. :/
de pressar honom rätt bra.
Fast han är duktig..
En HEL timme? Hur många räkneexempel ska de ta upp?
"Det är lika illa vem utav dom som blir statsminister"Rent debatttekniskt fördel Åkesson. Han får in en del poänger men framför allt så är ju utfrågarna fullkomligt jättedåliga. (Vilket de varit i flera utfrågningar).
Men det betyder ju inte att det är vettiga poänger Åkesson kommer med..
Jag tittar förvisso inte men har sett tillräckligt många riksdagsdebatter för att veta att han många gånger kan vara både lysande och brilliant, otroligt vass när det gäller.
I riksdagsdebatterna har han varit överlägsen, det är inte många poäng han har förlorat där.
Det som emellertid är rätt skrämmande är att övriga politiker, som styr det här landet, är så urusla att de inte förmår att ge honom tillstymmelse till en match.
Partiledarna är fö lika urusla i debatterna sinsemellan, de kan blänka till men det är mer undantag än regel.
Det var en bra utfrågning. Bara att gratulera Jimmie o SD till den väntade valframgången.Önskar att de röd-gröna hade en Jimmie Åkesson, han är alltid så bra :/
Önskar att de röd-gröna hade en Jimmie Åkesson, han är alltid så bra :/
Det enda de behöver göra är att plagiera och bemöta honom med samma mynt. Styrkan i sig är inte direkt någon hemlighet.
Plagiera? Du menar plagiera främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism. Nu var du nästan rolig.
Statsvetarna börjar redan prata om vågmästarroll för SD medans Knutsson o Anna mer var inne på vilket block SD skulle tillhöra. Men Jimmie är ju inte så dum att han vill tillhöra nått blockPlagiera? Du menar plagiera främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism. Nu var du nästan rolig.
Nu måste du förklara varför SVT, Sveriges Public Service, tillåts kabla ut främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism på bästa sändningstid rakt in i svenska folkets TV apparaterPlagiera? Du menar plagiera främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism. Nu var du nästan rolig.
Statsvetarna börjar redan prata om vågmästarroll för SD medans Knutsson o Anna mer var inne på vilket block SD skulle tillhöra. Men Jimmie är ju inte så dum att han vill tillhöra nått block
Å detta beror på att övriga partier inte vill lyssna med det andra örat. Så dom får faktiskt skylla sig självaDet spelar idag ingen roll om SD blir vågmästare eller ej, om SD lyckas isoleras eller ej. Det politiska klimatet har drabbats av ett jätteproblem och det kan faktiskt bara bli värre.