Missa inte SD ikväll

När 4%-spöket närmar sig fiskar man i grumliga vatten. Näe, tåget rullar inte. Motståndet är kompakt på rälsen så det blir inget rull alls. KD står ganska nära SD i många frågor, konservatism i fingerspetsarna - så de får gärna åka ut tillsammans med rasisterna. Fast det dröjer nog i alla fall till 2018 innan det händer.
Det är väl klart att tåget rullar. SD är ju enda partiet som inte går kräftgång. Dom ökar ju inför varenda riksdagsval dom ställer upp i

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 256
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 678
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Sa, Lilla Miss Emma-Sue blir aksjuk och om vi kor langre an 40-45 minuter kraks hon. Hon ar lungn som en filbunke, inget pip, inget...
2
Svar
23
· Visningar
1 780
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama