Mirakel - årets julkalender (utbruten från Jultråden 2020)

Haha.... Dagens avsnitt bjöd verkligen på en oväntad vändning..... :D

Haha, ja verkligen. Jag hade inte väntat mig det. Lite smått otäckt, tycker jag, att se honom sådär. Men, det är en kalender, så det ordnar väl sig. 😊👍Kul med oväntade grejer!

Vad hemskt att se Vilgot sådär också... :S

Men spännande, undrar hur detta ska ordna upp sig?! :bump:

Spännande nu!

Vad ska hända med Lady? :S När och hur ska Rakel fatta vad som hänt? Det är ju bara hon som kan meddela sig med de andra...

Och hur ska de ordna upp historien så Vilgot får sin AK och Galad och Mira får föräldrar?
Och hela solsystemet i fara...?!

Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?

Spännande nu!

Vad ska hända med Lady? :S När och hur ska Rakel fatta vad som hänt? Det är ju bara hon som kan meddela sig med de andra...

Och hur ska de ordna upp historien så Vilgot får sin AK och Galad och Mira får föräldrar?
Och hela solsystemet i fara...?!

Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?
Ja jag undrar också hur de ska lösa detta på åtta avsnitt 😅

Åh... idag var det spännande...och intressant. Undrar hur exakt Miras räddning av Sören och hans familj påverkar så att inte AK och Vilgot är där nu...? Och hemskt att de inte är där... och nu verkar ju inte Rakel vilja byta igen så hur ska de då kunna göra det...? Med hjälp av spegeln? Många frågor!

Och Agneta och Andres... pinsamt! 😆
Jag har en teori :) AK är ju en släkting.

Liknande trådar

Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och...
2
Svar
26
· Visningar
2 461
Senast: athena
·
Juridik & Ekonomi Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 441
Senast: Jenka
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 328
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Imorgon börjar årets julkalendern, men det är ju långt ifrån den första i raden. Vilken var din favorit som barn (eller kanske som...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 196
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar