Haha.... Dagens avsnitt bjöd verkligen på en oväntad vändning.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha.... Dagens avsnitt bjöd verkligen på en oväntad vändning.....
Haha, ja verkligen. Jag hade inte väntat mig det. Lite smått otäckt, tycker jag, att se honom sådär. Men, det är en kalender, så det ordnar väl sig. Kul med oväntade grejer!
Vad hemskt att se Vilgot sådär också... :S
Men spännande, undrar hur detta ska ordna upp sig?!
Nä, jag skrev ju det tidigare i trådenHaha.... Dagens avsnitt bjöd verkligen på en oväntad vändning.....
Ring så spelar vi? Eller tänker du på något annat?Såg ni texten på rörmokaren Andres bil igår? "Ring så spolar vi"
Om man är tillräckligt gammal kan man tycka att det är jättekul.
Ja precis! Det skulle inte förvåna mej om det finns en firma med denna slogan.Ring så spelar vi? Eller tänker du på något annat?
Hon har tagit avstånd ifrån "fin flicka"-vs-tjänstefolk-tänket pga tidsresorna till framtiden, där hon har lärt sig att man kan bli/göra vad man vill med sitt liv oavsett bakgrund? Kanske?Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?
Hon har tagit avstånd ifrån "fin flicka"-vs-tjänstefolk-tänket pga tidsresorna till framtiden, där hon har lärt sig att man kan bli/göra vad man vill med sitt liv oavsett bakgrund? Kanske?
Ja jag undrar också hur de ska lösa detta på åtta avsnittSpännande nu!
Vad ska hända med Lady? :S När och hur ska Rakel fatta vad som hänt? Det är ju bara hon som kan meddela sig med de andra...
Och hur ska de ordna upp historien så Vilgot får sin AK och Galad och Mira får föräldrar?
Och hela solsystemet i fara...?!
Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?
Jag har en teori AK är ju en släkting.Åh... idag var det spännande...och intressant. Undrar hur exakt Miras räddning av Sören och hans familj påverkar så att inte AK och Vilgot är där nu...? Och hemskt att de inte är där... och nu verkar ju inte Rakel vilja byta igen så hur ska de då kunna göra det...? Med hjälp av spegeln? Många frågor!
Och Agneta och Andres... pinsamt!
Så där kan du ju inte säga! Du måste dela med dig!Jag har en teori AK är ju en släkting.
Jag har en teori AK är ju en släkting.
Måste det vara Mira som gjort något? Skulle ju kunna vara Rakels ändrade inställning och kunskaper om framtiden som påverkar också?Älskar årets julkalender så här bra har den inte varit sedan 1984!
väntar med spänning på vad det är Mira har gjort som förhindrade Ivan från att träffa sin fru och i förlängningen AKs födelse!
Mycket kan ju ha hinna hänt på den fronten på ett sekelFast inte till Sören m fam? Fattar inte.
Du tänker att hon numer bor tillsammans med med rörmokarenJag har en teori AK är ju en släkting.