Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker personligen inte att kalendern i år är jättespännande, men jag tror ändå den går hem hos många Jag kompletterar med att titta på Selmas saga efteråt
Ja det var väldigt svårt att gissa vad som skulle finnas bakom dagens lucka kan jag säga, för det hände liksom ingenting!Ganska så händelöst avsnitt idag tycker jag... men de är gulliga iaf . Hoppas på mer spännande avsnitt imorgon!
Ja det var väldigt svårt att gissa vad som skulle finnas bakom dagens lucka kan jag säga, för det hände liksom ingenting!
Precis! Jag gissade till slut på en bit tapet, men har inte fått facit än Hittills leder jag faktiskt, jag prickade in de första två men efter det har vi haft fel varje dag hela buntenNä... iofs, det största var väl att Rakel fick iväg ett meddelande...
Fast håller med, det är inte lätt att veta vad som kommer att vara i luckan. Vem leder i er tävling?
Woop woop, jag fick just facit-videon och det blev ett poäng till mig idag!Precis! Jag gissade till slut på en bit tapet, men har inte fått facit än Hittills leder jag faktiskt, jag prickade in de första två men efter det har vi haft fel varje dag hela bunten
Jag gillar också årets julkalender. Spännande att se vad det ska bli av allt! Sen är jag inte så petig med detaljer som HVB-hem eller hur det var på 1920-talet. Allting behöver inte spela exakt hur det är i verkligheten
Håller med om att dagens avsnitt var lite händelselöst, kändes mest som en startsträcka till vad (jag tror) kommer i nästa avsnitt.
Ska hursom bli kul att se fortsättningen imorgon, gillar årets kalender skarpt, ok lite faktafel men inte så det stör mig så fasligt, det är liksom en äventyrshistoria för barn, är väl inte så många som skapat ett eget svart hål i 2020 hellerjag tror att flickorna kommer springa upp på vinden kl fyra, men att Rakels mamma också kommer dyka upp (hon stirrade misstänksamt på skrubben ju) och så blir det något fel så mamman byter plats med Mira, och Rakel och Mira kommer då mötas i 1920 med Mira i mammans kropp.
Hon var fastsatt i en sån flärp man sätter skärpet i och hade skrurit av den med den skålen hon kraschade.Jag måste ha missat nåt, hur kom Rakel loss egentligen? Tyckte det såg ut som att Mira kedjan fast henne runt midjan..?
Bortsett från dagens frågetecken så gillar jag årets julkalender.