Minns ni min krånglande flyttfirma?

Hoppas såklart du får dina pengar men annars vore ju konkurs JÄTTEBRA! Fattar inte att det inte redan skett med tanke på hur ökända de är.

Lustigt hot förövrigt.
Fast konkurs är tyvärr allt för enkelt, de startar bara om företaget under annat namn isf, fast det borde ändå kosta mer än betala det de är skyldiga @Migo. Förmodligen har det gjort sådanna här fulingar flera gånger fast då lyckats skrämma sina fd kunder att inte dra det vidare.

Beror ju på hur stora fodringar det finns på företaget och var @Migo hamnar i kön, konkursförvaltaren ska ju sammanställa och sälja av tillgångarna och sedan betala ut i turordning.
Ja jag skulle nog ha sagt att risken finns snarare, jag bara utgick från att det finns fler fordringar baserat på deras egen utsago om konkurs 😅

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 847
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 712
Senast: ameo
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: seaflower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31