Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åååh, dessa 20 i topp.. oj vad vi lekte me dom hästarna.
vi valde 5-10 varsina som vi sedan "skötte" och red ut med.. det var tider det.
kommer ihåg knallhatten och min favvo var rödskäcken på en av de senare. en isis korsning.
Sådär gjorde jag också! Ibland var jag riktigt ambitiös och valde ut kompletta utrustningspaket utifrån kategorierna "billigast möjligt", "normaldyrt" och "det dyraste som finns i katalogen".Det var så man sysselsatte sig på kvällarna när man kom hem från stallet.
![]()
Sådär gjorde jag också! Ibland var jag riktigt ambitiös och valde ut kompletta utrustningspaket utifrån kategorierna "billigast möjligt", "normaldyrt" och "det dyraste som finns i katalogen".Det var så man sysselsatte sig på kvällarna när man kom hem från stallet.
![]()
Höökskatalogen var min bibel under mellanstadiet. Jag satt och skrev beställningslistor så att mina föräldrar skulle veta vad dom skulle köpa till den där julklappsponnyn jag aldrig fick av tomten![]()
Jag hade senapsfärgad vojlock samt lindor,även en "dubbeljacka" från hööks där det var en fleecetröja som var mörkgrön och en mörkgrön skaljacka med senapsgula detaljer på som man kunde sätta ihop och få en vinterjacka,eller ha en tunn vindjacka eller bara fleecetröja. Jag tyckte vi var skitsnygga när vi hade senapsgula lindor,vojlock,sen min mörkgröna jacka med gula detaljer! Hade även en senapsgul MH väst med rutor och resår i ryggen,brukade ha den gröna fleecetröjan,sen västen utanpå den,sen skaljacka uppknäppt,sen mörkgröna ridbyxor!![]()
Är det bara jag som inte kan se några av Pixbox bilderna och inte har kunnat se dom senaste 2 månaderna?![]()