Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, glömde en viktig åttiotalsgrej. Det kom pastellfärgade grejer! Innan var det marinblått och rött som gällde (gult och grönt var 70-tal och så töntigt det kunde bli). Men så kunde man plötsligt få tag på grejer i rosa och mintgrönt! Inte så många grejer, men ludd, vojlockar och bettskivor till hästen och t-shirt och tubsockor räckte ganska långt för att 80-talspimpa ett ekipage.
Sen glömde jag två till viktiga saker. Man skulle ha en Bucas-grimma i terylene med vitt foder, och så skulle man ha ett rundstickat grimskaft med panikhake i matchande färg.
Britta och Silver!
Jag tror nog jag skulle kunna återberätta de flesta böckerna i rätt god detalj fortfarande. Jag älskade verkligen de böckerna.
Min dotter har inte alls fastnat när jag försökt stoppa dem under näsan på henne, men de har ju ett antal år på nacken numera.
Lånar knappen och tackar alla för underbara inlägg och Palles alla bilder
MER VILL VI HÖRA OCH SE! *garvar av stolen*
Och ryktskrapor som hade ett skaft av trä som man höll i, minns ni dem? Den del som man drog borsten mot var av sågtandat stål och såg rätt grym ut vill jag minnas!
Kan bidra med en bild från 1998. Jag och en ridskoleponny, vars sadel uppenbarligen inte satt något vidare:
.