Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
0Hur många sånna sätter ni i er på en dag . Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen . Jag tycker dom är godare än dom vanliga.
Hur många sånna sätter ni i er på en dag . Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen . Jag tycker dom är godare än dom vanliga.
Hur många sånna sätter ni i er på en dag . Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen . Jag tycker dom är godare än dom vanliga.
Storleksmässigt på en minitemla är dom som man kan köpa på Maxi. Då vet ni storleken på en miniHypotetiskt så kan jag nog sätta i mig två. Kanske tre om de är riktigt små.
Det var inte dåligtJag bakar egna. Det skulle bli 6 normalstora semlor. Jag gjorde 2 gigantiska, en till mig och en till sambo, så jag antar att vi äter ca 5 minisemlor :-)
Har du lunch?Hur många sånna sätter ni i er på en dag . Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen . Jag tycker dom är godare än dom vanliga.
Det var inte dåligt
Japp man måste jobba eftersom pensionsbromsen fortfarande ligger iHar du lunch?
Du måste vara Alliansens dröm som jobbar som 93-åring
Swischa en sån inga ordentlig temla till migJag är ett väldigt stort bull - och kakmonster :-). Och laktosintolerant med allergi mot mandlar så när jag gör semlor gör jag dom ordentligt :-)
Jag vill ha Buke-träff nuJag är ett väldigt stort bull - och kakmonster :-). Och laktosintolerant med allergi mot mandlar så när jag gör semlor gör jag dom ordentligt :-)
Jag vill ha Buke-träff nu
Kan jag komma i helgen?
Men... Du kan inte baka massa semlor i förväg och gömma nyckeln utanför? Det tycker jag låter som en bra idé. Ställ upp för Buke!Nästa helg funkar bättre, jag är inte hemma denna helg :-)
Men... Du kan inte baka massa semlor i förväg och gömma nyckeln utanför? Det tycker jag låter som en bra idé. Ställ upp för Buke!
Lavina är som sagt inte hemma i helgen för hon kommer hit med ordentliga temlor till migMen... Du kan inte baka massa semlor i förväg och gömma nyckeln utanför? Det tycker jag låter som en bra idé. Ställ upp för Buke!
Jaha.. Nä det funkar inte för mig.Nästa helg funkar bättre, jag är inte hemma denna helg :-)
Så buketräff hos dig alltså! Vad bra, fixat!Lavina är som sagt inte hemma i helgen för hon kommer hit med ordentliga temlor till mig
Jaha.. Nä det funkar inte för mig.
Att det ska vara så svårt
Jaha... Det är ju fullkomligt logiskt faktiskt. Tänkte inte på det.Utan att få själv? Ne, jag sa ju att jag är ett kak - och bullmonster. Risken är att temlorna tar slut innan jag gått hemifrån...
Neeeej!Då äter jag väl upp temlorna alldeles själv