Minitemlor

Gammeln

Trådstartare
Hur många sånna sätter ni i er på en dag :d. Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen :d. Jag tycker dom är godare än dom vanliga.

Jag bakar egna. Det skulle bli 6 normalstora semlor. Jag gjorde 2 gigantiska, en till mig och en till sambo, så jag antar att vi äter ca 5 minisemlor :-)

Hur många sånna sätter ni i er på en dag :d. Själv satte jag i mig 4 minitemlor på lunchen :d. Jag tycker dom är godare än dom vanliga.

Utan att få själv? Ne, jag sa ju att jag är ett kak - och bullmonster. Risken är att temlorna tar slut innan jag gått hemifrån... :d:d:o;)

Men... Du kan inte baka massa semlor i förväg och gömma nyckeln utanför? Det tycker jag låter som en bra idé. Ställ upp för Buke! ;)

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: miumiu
·
Det här. Jag hade en kollega inom autismspektrat en gång. Han fungerade i de allra flesta fall som "alla andra" så det var inget man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
5 142
Senast: Grazing
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V