Minigrisar

A

Alba

Finns det någon här som kan hjälpa mig att komma i kontakt med en veterinär som är duktig på minigrisar?
PM.:a gärna!

Min syster har fått ta över ett par små rackare, och skulle vilja ha en av dem kastrerad (galt).
Vettarna i trakten var lite tveksamma, de jobbar inte så mycket med små nassar. Tänkte att jag skulle hjälpa dem lite på vägen och hitta någon som de kan ta stöd av!:idea:

Tack på förhand!

Sv: Minigrisar

Jag kanske kan hjälpa dig, men jag behöver också veta var grisarna finns. ;)

Småland, söder om Jönköping.

Fast jag finns det en bra vette på annat håll så går det bra också. Det finns ju telefon!:laugh:

Din lokala distriktsveterinär kanske kan hjälpa dig, om det är till en vanlig smådjursklinik du vänt dig? Strömsholm kastrerar ju minigrisar annars.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 181
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka