Min valack kan få stånd!!!

Sv: Min valack kan få stånd!!!

Vill bara tillägga att självklart kan det vara normalt valackbeteende också men man vet aldrig..
 
Sv: Min valack kan få stånd!!!

det som föreslås för sexualförbrytare är kemisk kastrering, det är samma som kastrering fast med kemisk inj. och inte livslångt då inj. ska upprepas med jämna mellanrum. det gör så all sexdrift och sexförmåga upphör.
OT
Fast våldtäkt handlar inte om sex utan våld, kan de inte våldta med snoppen så använder de andra verktyg som kvastskaft, avslagna flasor etc. Tyvärr inte ovanligt bland de som själv valt kemiskt kastration. Vi kan inte tvångsmedicinera i Sverige.

Min valack får också stånd och beter sig allmänt hingstigt när han blir kär i ett sto. Har bla rest sig i stallgången med fullt stånd färdig för arbete när han blev helförälskad i ett brunstigt sto i stallet. :angel:

Sen har vi en hingst i stallet som tänder på cyklar men som struntar i alla brunstiga ston.:D
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 424
Senast: Stereo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 757
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Nu är det skriva av sig dags igen... Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa en situation på jobbet som jag upplever osund. Eller om jag...
2
Svar
39
· Visningar
6 856
Träning Hej! I somras tog jag över en tio-årig valack för att den skulle slaktas. Den hanterades till ungefär 3års ålder, då den ställdes ut på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp