Min SHOWMAN kom på posten idag

Trådstartare
:d:love::d:love: är nog beskrivningen

23911500.jpg

23911552.jpg

23911503.jpg

Helt sjukt billig var den med tanke på den jättefina kvalitén mm.

Sv: Min SHOWMAN kom på posten idag

ja det är ja, men det tråkiga regniga vädret gjorde så jag inte kunde provrida den idag :devil:

Visstär dom fina för det priset!

Hoppas du blir nöjd med din! Hur upplever du att den ligger och vad har du för typ av häst, vilken storlek brukar den ha i sadel osv?

Sköna att rida i är dom också!

Tycker den la sig mycket bra på min ponny som har en rak lite bredare rygg utan manke. Men än så länge har jag endast bara skrittat i den lite på gårdsplanen eftersom det envisas att regna hela tiden :(
Min ponny har i de flesta märken fullQ-bom eller bredare, fast jag beställde den mest för att såklart den var snygg men det viktigaste var att den fanns i 14,5" vilket jag letat länge efter :banana:

ja den är urber vacker, den är just nu en fin prydnad i mitt kök, håller på att olja in den samt vrida fendrar. Den är mycket snyggare nu efter inoljning, bild kommer på detta ikväll :d

Tycker den la sig mycket bra på min ponny som har en rak lite bredare rygg utan manke. Men än så länge har jag endast bara skrittat i den lite på gårdsplanen eftersom det envisas att regna hela tiden :(
Min ponny har i de flesta märken fullQ-bom eller bredare, fast jag beställde den mest för att såklart den var snygg men det viktigaste var att den fanns i 14,5" vilket jag letat länge efter :banana:

Bra! har samma erfarenhet, att den är bredare än de vanliga "lågprissadlarna" (och i en helt annan klass i övrigt!)

Jag kommer nog att köpa en helmönstrad dock :D

Gud vad snygg den e :love::love::love:

Får man fråga vad den kostade???

Undrar då jag tror min Wille kommer bli rätt bred över ryggen när han är färdigväxt och musklad. Kanske blir att man köper en Showman då..

Måste bara visa hur sjukt mycket snyggare den är nu när den är inoljad :love:
23925831.jpg

23925824.jpg

23925829.jpg
¨
23925825.jpg

Priset med tull+frakt+moms mm blev slutligen 8400kr riktigt billigt :laugh:

Ja det var ju ett bra pris :banana::banana:

Sjukt mycke snyggare inoljad:love::love:

Får bara hoppas min kille växer rätt så jag kan köpa en sådan

*dreglar* Mycket finare inoljad! :d :love:

Var hittar man en sådan underbar sadel för de priset?? :eek:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 784
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 801
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 741
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 493
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka