Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyfan, och så dom minivägarna därJag har svärmor nere i Cornwall (sydligaste England) och de har också massor med snö. Och deras beredskap för snö (läs: snöröjning och dubbdäck) är inte direkt lysande.....
"The beast from the east" som ställer till det va?Det är snökaos på både Irland och England nu. Jag har varit på Irland tidigare och har kompisar där, de har fått massor med snö, motorvägar är avstängda, butiker säljer slut osv, så kanske inte att rekommendera att åka dit just nu i alla fall.
Vad jag förstått det som, vi här i Sverige fick en rätt så mild släng av den, i alla fall i vissa delar av landet."The beast from the east" som ställer till det va?![]()
Jag tycker the beast of the East har slagit till fint här där jag bor.Vad jag förstått det som, vi här i Sverige fick en rätt så mild släng av den, i alla fall i vissa delar av landet.![]()
Därför jag skrev vissa delar av landet.Jag tycker the beast of the East har slagit till fint här där jag bor.
Vilket landskap bor du i?Därför jag skrev vissa delar av landet.
Vet att Skåne och östkusten fick sig en rejäl släng, har inte så bra koll norrut dock.
Här där jag bor fick vi knappt något alls.
SmålandVilket landskap bor du i?
Åk iväg på en kurs i någonting. Eller åk iväg på spa. Det behöver inte bli så dyrt ifall du kollar runt lite.Förslag på saker man kan göra själv (för jag har ingen lust att vara med någon) som samtidigt inte kostar multum? Bor i den kungliga huvudstaden men åker gärna iväg...
Vet inte om ni sett min tidigare tråd: men jag är inte alls van av att åka utomlands. Jag skulle ha åkt med jobbet men det blev inställt. Vågar man åka utomlands själv?
Det finns en resebyrå som heter singelresor. Par får också resa där. Jag har en singelkompis som ska fara med dem framöver. Kan det vara något?Vet inte om ni sett min tidigare tråd: men jag är inte alls van av att åka utomlands. Jag skulle ha åkt med jobbet men det blev inställt. Vågar man åka utomlands själv?
Är överlag förvånad över att jag inte känner mig mera ledsen eller uppgiven över situationen ..
Jag säger inte att det är såhär för dig, men ibland kan en sådan här händelse komma som en befrielse också. Man slipper fatta det där svåra beslutet själv, hen gjorde det på sätt och vis åt dig. Dörren är öppnad. Det kan sluta hur bra som helst! Lycka till!Jätte tack för alla era svar!
Har inte riktigt bestämt mig men det lutar att jag åker till min gudmor i mindre svensk stad
Är överlag förvånad över att jag inte känner mig mera ledsen eller uppgiven över situationen ..
och @Michaelsdotter titta efter ridresa till GotlandDet har knappt blåst alls denna vinter, just nu är det hur mysigt som helst med snö som lagt sig överallt. Vissa ställen kan man åka skridskor.. Skulle vilja påstå att vi har inte annat klimat än typ.. Uppsala just nu![]()