Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

Sv: Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

det var väl ganska billigt för en renrasig ändå? :)
funderar på att skaffa en rottis tills det jag börjar på gymnasiet.
(ska gå natur med inriktning hund)
 
Sv: Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

De flesta tar 10 000- Men det finns såda som kostar upp till 13000- Runt stockholm är dom dyrare.
 
Sv: Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

Det är sällan Rottweiler kostar så mycket mellan 7000-10.000:- är vanligast. Idoti o betala mer än 10.000:- för en Valp du får ju en 15månaders för 20.000:- som är förröntgad och grund körd i lydnad och skydd både från DK och Tyskland.
 
Sv: Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

Jag letade runt på massa kennlar när jag skulle ha valp.
Många tog 12000- 11000- Jag har inte sett en enda under 10 000-
Stockholm kostade dom mest.
 
Sv: Min lilla valp, Fick träffa 2 st schäfrar

De jag kollat på med kanon linjer brukslinjer då har kostat från 7000-10.000:- beronde på hur långt det varit för och para tiken.

Sen ska det vara en riktigt bra Rottweiler för 13.000:- den ska dom kunna garantera mig SM guld med om jag gör rätt med den annars kan det kvitta.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 216
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hundhälsa Jag sitter här och är smått chockad. Tidigare idag så tog en bekants stora hund (grandistik på 55 kilo) tag i en av sina flockmedlemmar...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 015
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 210
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp