Min lilla grisa är död.

• Lantbruksdjur
  • Trådstartare Trådstartare Fnurra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 985
F

Fnurra

Min lilla marsvinsflicka dog igår.
När jag tog upp henne var hon alldeles slapp och raglade omkring på golvet. 10 minuter senare var hon död :cry: Mina föräldrar har vägrat ta henne till vet i ett år och nu är det för sent :(

Sv: Min lilla grisa är död.

:( Vad sorgligt! Vet precis hur det känns. min lilla gristjej Doris gick tragiskt bort för exakt ett år och tre månader (på dagen) sen. Det var hemskt! :cry: men nu får din lilla flicka (vad hette hon?) tassa runt i himlen med lilla Doris och alla andra smågrisar, och ha det bra och äta gräs, klöver och bara massa godis! :) Jag vet, det är svårt att ta till sig såna ord. Tog väl över ett halvår innan jag kunde tänka namnet utan att få en stor klump i halsen! :( Vet du varför din lilla tjej dog? Marsvinsförlamning?

Sv: Min lilla grisa är död.

Jag vet inte varför Elvira dog men det var inte på något trevligt sätt iaf. Hon raglade och andades med öppen mun.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 171
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka