Min lilla Cavalier :)

Sv: Min lilla Cavalier :)

Han var fin. Jag har också haft en Cavalier. För exakt 10 år sedan. Han blev 12 år gammal hade hjärtfel. Som ju dom oftast får. Blåsljud på hjärtat.

Jaha.. tråkigt att det hände:( men han fick ju då iaf leva tills han var tolv år.. inte alla hundar som får den tiden :( jo. är ju väldigt vanligt.. min hund är snart 6 år.. så jag får verkligen hoppas att han slipper diskbråck osv..!.. för han är verkligen världens goaste å snällaste! :love:

Jo men han fick fel på hjärtat vid 8 års ålder sedan levde han i 4 år till. Det var inte meningen att skrämma upp dig eller så. Har även haft en blandras som blev 14 år. Fick nyss avliva hunden efter cavalieren också blandras. Hon blev endast 10 år och 2 veckor. Så då förstår du att han fick leva länge.
Men du har samma färg på din hund som jag hade. Min mamma har haft en också den var 3 färgad.

det förstår jag:) jaha.. jo dom ä ju så söta:)

Din Cavalier är inte bara söt, utan ser dessutom riktigt snygg ut med ett mycket bra huvud o utryck, svårt att se hela kroppen o bakpartiet men han har också en mycket vacker djup röd färg, Grattis till en fin Cavalier!! :love:

sicken fin =)

ja hade osså en cavalier, men hon somnade in 1/12 i år 10 år gammal.. :cry:

cajsa.jpg

förlåt för den stora bilden... kan inte förminska på denna datorn !

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 332
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård