min kusin är ändå lite söt

cili

Trådstartare
"när dom har sånt här taggigt halsband betyder det att hundarna är jättefarliga och jättestarka... Indy är jättestark!"

hunden han pratar om ser ut såhär;
26oktmickeyblueeyes.jpg

det är en genomsnäll hund som inte är farlig någonstans :D

Sv: min kusin är ändå lite söt

Fast om ungen bara är ett par cm stor så är voffsen säkert jätte stor å stark :idea:

Och du vet väll hur farligt nitar är, allting som är nära det måste man akta sig för! *lalala*

ja ser inte bilden!?! :confused: fast de ä klart, min dator är ju lite störd... :smirk:

fast din kusin verkar vara jättesöt!! ;) han kan inte va såå gammal... :p

Senast ändrad av en moderator:

nee, den funkade inte nu heller... :confused: fast de kanske ä nå fel på min dator... :crazy:

Indy! Vilket fint namn på en hund!!!! En kompis till mig är hundvakt ibland till en hund som liknar Indy väldigt mycket- hon heter Leia!

/kt

Vad gullig! ser jättefarlig ut ;)

min har också ett med nitar :) fast han är liiiten, bara 22 kg. något måste ju väga upp att han är så gullig. men han önskar sig ett med kristaller på i julklapp :)

Mm... Min kompis chihuaua (eller hur det nu stavas) är veeerkligen farlig, ty han har ett nithalsband! :D Den lilla puttefnasken...

egentligen heter han Diamond Bluff Mickey Blue Eyes, men vem orkar ropa det varje gång? ;)
mamma kom på att han skulle kallas Indy, troligtvis efter hans far: Indi

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 790
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar