lillamy73
Trådstartare
vi skulle just köra ner mot vårat hus när vi såg att våran katt Linus skulle passera vägen. Mötandes mot oss kom en minibuss som inte hann se honom.
Vi hann inte tuta innan vi såg bussen köra över honom och Linus tumlade runt mot vägkanten.
Han låg och ryckte när jag kom fram och jag klappade honom och talade om hur mycket jag älskade honom. Sen blev han helt stilla.
Föraren i minibussen stannade och kom tillbaka och var helt förstörd men jag sa till honom att han inte hade tid att kunna göra något.
Våran Linus blev elva år gammal.
Vi gav bort honom när vi flyttade hit för att vi var rädda för att han
skulle bli påkörd. Men han trivdes inte i lägenhet som inne katt utan flyttade hit i början av sommaren.
Jag saknar honom så otroligt mycket.
Carina
Vi hann inte tuta innan vi såg bussen köra över honom och Linus tumlade runt mot vägkanten.
Han låg och ryckte när jag kom fram och jag klappade honom och talade om hur mycket jag älskade honom. Sen blev han helt stilla.
Föraren i minibussen stannade och kom tillbaka och var helt förstörd men jag sa till honom att han inte hade tid att kunna göra något.
Våran Linus blev elva år gammal.
Vi gav bort honom när vi flyttade hit för att vi var rädda för att han
skulle bli påkörd. Men han trivdes inte i lägenhet som inne katt utan flyttade hit i början av sommaren.
Jag saknar honom så otroligt mycket.
Carina