charmant

Trådstartare
Nu har jag bara en hund kvar.I måndags tog vo bort min Buck.
Hero som vart ensam kvar har varit lite deppig men verkar börja komma igen efter förlusten av sin vän sen 6,5 år tillbaka.

Ville bara visa lite kort på min vackra schäfer.

14312510.jpg
Liten valp:love:

14312129.jpg

Stor kille

14312130.jpg

14312128.jpg

Kommentarer tages tacksamt emot;)

Sv: Min Hero

Ja...lilla gubben på 50 kilo..eller föresten..jag ska väga honom när vi ska till vetten i morgon tror jag...får återkomma med hur liten han är :D

Tack så mkt för era fina ord.:love:

Han är en snygging i mina ögon också så klart...man är ju partisk.Uppfödaren är också mkt nöjd med honom men tyvärr har han slappa höftleder så det blir inga puppisar.

Nikkis...in med en bild på din då:) så vi kan jämnföra...

Givetvis!:D

Försöker leta fram de bästa jämförelse bilderna, vilket är lite svårt av alla 100tals med bilder man har:angel: och det är svårt att fånga allt på en bild.:p

Som liten vulp-8½veckor.
S1033387.jpg

Och två där han är äldre-mest för att få se hans färger, som skiftar mkt beroende på ljus. Min har dock mörkare huvud och din har MKT finare svans!:love:
S1036624.jpg

S1036234.jpg

Och en mer vanlig bild på honom.
S1036641.jpg

Hmm.. Bara för det nu när jag kollar och jämför bilderna så är dom inte så alls lika. Typiskt va.:cool:

:D

Senast ändrad:

*fniss*
Min Hero heter egentligen Skajatösens Antarktis....men kallas Hero.

Lite lika var dom som mså men inte som större.Min Hers pappa är långhårig...det förklarar den yviga svansen ;)

Fin kille:love:

Min är nog rakare i ryggen dock.han går inge bra på utställningar då han är för stor och har för rak rygg tycker domarna.

ja,ta väl hand om gubben! Han är snart pigg o glad,dom brukar "glömma"ganska fort,mina vovvar har piggnat på sig på en vecka ca!Hoppas jag får in detta inlägg har stora problem med datorn..Har fått lite hjälp under "datorer"

:)Han är lite hängig till och från men glad när det händer nåt.Så idag har han varit med till Rusta,Max,ica och lite annat :)

Fin kille:love:

Min är nog rakare i ryggen dock.han går inge bra på utställningar då han är för stor och har för rak rygg tycker domarna.

Tack, fast på den bilden är han mer krummad i ryggen än vanligt då han står i lätt uppförsbacke + är exalterad över det som finns framför honom = mkt ivrig hund som är beredd;)

.
Lite lika var dom som små men inte som större. Min Hers pappa är långhårig...det förklarar den yviga svansen
Jo dom var väldigt lika som små faktiskt, hihi.
Även Vissa likheter som större, min är fortfarande bara valp (6månader).

Ah, det förklarar den snygga svansen din har:love:

Hej! Du har en jättefin kille! Jag har också en liten Schäfervalp som heter Hero, han är snart sex månader. Tyvärr inga färska bilder på honom i datorn, men han har en härlig öronställning just nu "ett upp och ett i minne"
De är så ljuvliga!

Hej! Du har en jättefin kille! Jag har också en liten Schäfervalp som heter Hero, han är snart sex månader. Tyvärr inga färska bilder på honom i datorn, men han har en härlig öronställning just nu "ett upp och ett i minne"
De är så ljuvliga!

Jag KRÄVER en bild på honom:d

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 382
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 688
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 266
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025