Min fina Nora, nu finns hon inte mer

Så himla tråkigt att läsa! :( Gillade alltid när du delade bilder på henne, det är nått med staffar alltså. Hon var jättefin!

Väldigt tråkigt att höra :( Den akuta sorgen är så vansinnigt tung. Men det blir lättare, man minns alla de fina stunderna och inte bara den där jobbiga, sista.

CBDC9A5F-51D2-4FF0-85BA-A174C23EAA8B.webp

Tack för alla era värmande ord ❤️

Vi fick bara tre år tillsammans men det var tre år fyllda av glädje, galenskap och kärlek ❤️

Åh nej, vad sorgligt! 💔
Hon hade så himla härlig utstrålning på alla bilder du lade ut. Man blev glad av att se henne!
Jag beklagar er förlust! ❤️

Så otroligt ledsamt! Jag kunde inte med inte skriva i tråden när jag såg den igår, hon var verkligen en liten hund som gjorde intryck. Ta hand om er i sorgen. :heart

Liknande trådar

Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 269
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa I tisdags kväll fick min älskade Abbe somna in. Ute på landet där han alltid mådde som allra bäst. Fem år och fyra dagar. Den orättvist...
Svar
11
· Visningar
1 679
Hundhälsa Ibland frågar man sig om det är värt det. Det här med att leva med djur alltså. Det var inte så länge sen som min gamle hane dog under...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Kivina
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka