Min dröm har gått i uppfyllelse!

Lilla

Trådstartare
Min mormor hade hund när jag var liten,sådär tre år...Sen dess har jag tjatat om hund och det har varit min högsta önskan! Men mina föräldrar har aldrig varit hundmänniskor och svaret har alltid varit att jag får skaffa när jag blivit vuxen och bor själv. Bott själv har jag gjort ngr år och nu äntligen kommer han!Min första vovve!Min högsta dröm går i uppfyllelse på fredag!Tack vare en väldigt snäll vän och en vad det verkar väldigt bra uppfödare här från buke! Jag är som ett barn på julafton,jag räknar dagar och nu är det bara fem kvar. Jag hoppas att vi kommer trivas bra ihop och få många fina år tillsammans,jag och Wille:)
 
Sv: Min dröm har gått i uppfyllelse!

MarieJ skrev:
Min mormor hade hund när jag var liten,sådär tre år...Sen dess har jag tjatat om hund och det har varit min högsta önskan! Men mina föräldrar har aldrig varit hundmänniskor och svaret har alltid varit att jag får skaffa när jag blivit vuxen och bor själv. Bott själv har jag gjort ngr år och nu äntligen kommer han!Min första vovve!Min högsta dröm går i uppfyllelse på fredag!Tack vare en väldigt snäll vän och en vad det verkar väldigt bra uppfödare här från buke! Jag är som ett barn på julafton,jag räknar dagar och nu är det bara fem kvar. Jag hoppas att vi kommer trivas bra ihop och få många fina år tillsammans,jag och Wille:)
Åh va roligt..Grattis! Vad är det för ras? :)
 
Sv: Min dröm har gått i uppfyllelse!

Tack! Ja det blev mitt val.Många har mkt negativt att säga men jag gillar dom, spec för att dom är så positiva och energiska!
 
Sv: Min dröm har gått i uppfyllelse!

MarieJ skrev:
Tack! Ja det blev mitt val.Många har mkt negativt att säga men jag gillar dom, spec för att dom är så positiva och energiska!

GRATTIS!!! Lycka till med din nya valp! Snart är det bara fyra dagar kvar!

Är det en Jack Russell som är reggad i JRT of Sweden/GB eller en SKK-registrerad hund? Det kan ju ha viss betydelse om du vill ställa ut och så.
 
Sv: Min dröm har gått i uppfyllelse!

Tack!Jupp,fyra dagar kvar*ler*

Han är registrerad i JCTR.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 240
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 210
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp