MIn blivande stjärna.

Sv: MIn blivande stjärna.

Cormack1.jpg

Då får väl jag tala om att vår nya stjärna har debuterat med dotter, ett litet pet i 1.20m får man väl vara nöjd med

Ingen risk att Novali01 fjäskar på detta :devil:

Då får väl jag tala om att vår nya stjärna har debuterat med dotter, ett litet pet i 1.20m får man väl vara nöjd med

Ingen risk att Novali01 fjäskar på detta :devil:

PET???? Att plöja ned ett hinder kallas väl inte PET???:devil:

Sen vill jag bara påpeka att jag FJÄSKAR enbart för banbyggare, domare och folk som kan gynna mig....:cool:

Novali01, Pooh o Nelle:
Tack, jag tycker också hon är fin, men det är alltid trevligt när andra tycker likadant ;) Om det inte blir för krångligt och dyrt med pass och grejer så är målet 5-års championatet nästa år, det hade varit skoj :) Någon som vet än vart och när det ska gå?

Fio: Det är inte fjäsk, bara fakta :devil: :p

Det bör väl gå på Plönninge om de inte har grymt otur med regn igen. Men en så trist o regnig höst till får vi väl inte tro att det blir.
Ska väl inte vara så krångligt med passet så det blir säkert 5års-champ för er. :)

Hej.
VA roligt.
Jag har en hingst efter hamilton-carte dòr- Pilot.
Men jag kan nästan slå vad om att vi har köpt hos samma uppfödare :)

För jag har för mig att hon hade ett sto efter acapulco gold :)

Här är en bild på min blivande stjärna ;P förhoppningsvis.

Totte2.jpg

Nu var det ju inte jättekul då TS häst inte lever längre :o

Fin häst du har , jag gillar den uppsynen :)

Mitt svar va till Hon med Hamilton avkomman....
Som startade tråden så ingen tro något annat .
Jätte tråkigt med TS häst :/

Hmm TS= Trådskaparen, alltså den som startar tråden.

Skitsamma. Mitt svar vart till Trådskaparen MED HAMILTON AVKOMMAN what so ever! blidde lite rörigt.
Hoppas alla fattar va jag menar utan att märka ord.
Så... :smirk:

Ett nytt försök: Ja, och det är just Hamilton-avkomman som inte lever längre. Som Fio försökte säga.

Ett nytt försök: Ja, och det är just Hamilton-avkomman som inte lever längre. Som Fio försökte säga.

Ok då jag fattar. Nej det kommer jag nu ihåg när jag tänker efter att uppfödaren sa förressten :( tråkigt. :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mats E Djuse flyttade från Brunflo till Hudiksvall. Då tändes en stjärna som visat att den kommer att lysa långt in i framtiden. – Folk...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Raderad medlem 149793
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka