MIn blivande stjärna.

Sv: MIn blivande stjärna.

hihi tackar :)
ja de är superfint :love: har henne uppstallad i huddinge om de säger dig ngt? :)

Jättefin häst:love: Slog mig hur lik hon var en häst jag haft så jag kollade upp hennes stam, och de är efter samma hingst! Har du fler bilder?

Min fina fullblodshäst!! Underbar på många sätt!:love:

AnnooZyggo060.jpg

otroligt vacker pålle måste jag bara säga :love:

Jag tycker hon ser fin ut, med rätt attityd och villje så kommer hon säkert gå långt :)

Mmmm, han går väldigt bra i dressyren....-50 i första *-iga, vunnit LB:3 med 72%. Gör alltid sitt bästa....Han är dessutom mer än trevlig i huvudet (trots att pappa heter Talinum xx...), ett psyke av guld.....och det bästa av allt - han är min!!!:bow:

Mmmm, han går väldigt bra i dressyren....-50 i första *-iga, vunnit LB:3 med 72%. Gör alltid sitt bästa....Han är dessutom mer än trevlig i huvudet (trots att pappa heter Talinum xx...), ett psyke av guld.....och det bästa av allt - han är min!!!:bow:

Visst är det härligt när man känner så för sin häst?! Kul för dig iaf!:banana:

Mitt lille sto e. Elmshorn ue. Calimero.. f.03

Plac i 80cm ft hittils (vi har 80cm i nOrge heheh). UnghästVM om 2 år, here we come!

Fantastisk häst!!!

Jessheim%2015.sept.2.jpg

Jessheim%2015.sept.jpg

Lista%20Ridehesten2.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Er det Carlista? Jeg vurderte å kjøpe henne da hun var til salgs... Men jeg endte opp med en annen hest, se side 2 i tråden. :)
Vi treffes forhåpentligvis på stevner til neste år... Skal hun gå breeders i Norge eller Sverige?

Jepp:)

Heldigvis for meg så gjorde du ikke det:banana:

Breeders i Norge skal hun gå, det blir spennende!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mats E Djuse flyttade från Brunflo till Hudiksvall. Då tändes en stjärna som visat att den kommer att lysa långt in i framtiden. – Folk...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Raderad medlem 149793
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur