MIn blivande stjärna.

Sv: MIn blivande stjärna.

Nja, det är inte hemma hos MIG, men hos mina hästar!
Jag måste bara få slänga in lite fler bilder därifrån...

Bildbomb:
I våras

I vintras

Gamla lösdriften på 6X7m som nu byggs om till två fölboxar a´21m2.

Det allra lerigaste vår hage någonsin varit :p

Vinter igen

...Och här slant visst tummen så det kom med en bild på Selma :angel: Iofs så är det vår gårdsplan med hagar och all vår underbara ridterräng i bakgrunden

Förstår ni att jag och mina hästar trivs? Ridvägarna är helt fantastiska också :D

Mitt föl är det väl ingen som har sett än?!? :angel:

:D

Mammas egna uppfödning, Quadrat (e: Qalle u:¨Eminent - Falstaff).

hpim1894_1190006175.jpg

hpim1647_1187621688.jpg

hpim0961_1181497851.jpg

Är meningen att jag ska rida fälttävlan på honom i framtiden, först ska han bara bli 3 och ridas in (vilket sääkert blir nemas problemas eftersom Qalle-avkommorna har ett sånt trevligt huvud :crazy: :angel: iaf dom jag har stött på).

Sen är jag påväg att köpa 5-åring också, alltså letar, så den får väl också platsa här när jag hittat den ;)

Vilken fin liten Aerline H-pojke du har :love: Hur gammal är han?

Jag har en 4-årig valack e Aerline H. Världens goaste häst, men också en av de slöaste (enligt min tränare) Tycker dock att det har blivit lite mer "go" i honom de senaste veckorna....får se hur det slutar. Han kan med all säkerhet bli min blivande stjärna.

Vilken fin liten Aerline H-pojke du har :love: Hur gammal är han?

Jag har en 4-årig valack e Aerline H. Världens goaste häst, men också en av de slöaste (enligt min tränare) Tycker dock att det har blivit lite mer "go" i honom de senaste veckorna....får se hur det slutar. Han kan med all säkerhet bli min blivande stjärna.

Tack! Han är 5 år och världens snällaste...han var också lite slö som 3-åring men det har definitivt växt bort! På dressyr, hopp och terräng banan är han käck och framåt men ute i skogen däremot kan han vara slö fortfarande så länge det inte är full galopp som gäller!:rofl:

Försöker lägga in några bilder på min 2- åring :)
http://i222.photobucket.com/albums/dd288/catwalkklawtac/cat.jpg
[url]http://i222.photobucket.com/albums/dd288/catwalkklawtac/SG1L0591.jpg[/url]
http://s222.photobucket.com/albums/dd288/catwalkklawtac/?action=view&current=SG1L0591.jpghttp://s222.photobucket.com/albums/dd288/catwalkklawtac/?action=view&current=cat.jpghttp://s222.photobucket.com/albums/dd288/catwalkklawtac/?action=view&current=SG1L0578.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Blev visst inget bra, jag får väl försöka imorgon igen då:angel:
Är hel värdelös med datorer:)

det blev väl ett iallafall!! eller inte... Det var ju en bild när jag förhandsgranskade ju...Ger upp, sorry!

Senast ändrad av en moderator:

Tusen Tack!!!!!:) Supersnällt! Finns det nån mer som har New Balance-hästar tro ??

Min 5- åring e. Ragazzo- Strauss

Köpte han tidigare i höstas från den ridskolan jag jobbar på då han inte passade som lektionshäst. Hoppas att han blir en trevlig tävlingshäst till mig istället, antingen hopp eller fälttävlan:)

http://www.youtube.com/watch?v=RzfZLJNtIpE

Så har vi då slutit cirkeln... tillbaka i grå-ligan med 99:ans gamla "Grolle" :love:e. Roderik - Tammerfors xx skall vi trimma dressyr hela vintern för att till våren presentera vår nya stjärna som skall göra hela världen stum av beundran.... :bow:
Bilder.... hm vet inte hur man gör :o
Men 99:an kanske kan sätta in en fin hoppbild här som försmak...;)

Åsså har vi förstås vår Betti :love: som redan visat att hon blir en stjärna. e. Cortus - Krius xx - Labrador. Henne behöver vi inte sätta in nån bild på för hon ser ut precis som bilden här intill :)

Här får ni beskåda Bettibets nya stjärna! Hoppa kan han i alla fall! Önskar er all lycka!:d

Bilderna kommer från hans debut i nationell 135 inomhus!

Cormack.jpg

Cormack1.jpg

Min stjärna har fått "straffkommendering" i dressyr hela hösten. Hon har skött sig strålande vinster och placeringar t o m LA:6. Nu bild på prinsessan med ryttare på ryggen till skillnad från Segersjö!
;)
Zyggodressyr.jpg

Lillprinsen är min nästa stjärna, född i maj 07 e Chicago Z - Goldgraf. Mamman har gått msv i samtliga dicipliner...lite kuriosa.....hans morbror är den vite som Bettibets köpt!! Se och njut! :love:

Crack028.jpg

Här får ni beskåda Bettibets nya stjärna! Hoppa kan han i alla fall! Önskar er all lycka!:d

Bilderna kommer från hans debut i nationell 135 inomhus!

Cormack.jpg

Cormack1.jpg

Ja, ja...vissa KÖPER sig till framgång medan vi andra får slita...dessa rika Norrlänningar, vad ska man säga???:devil::rofl:

Ja, ja...vissa KÖPER sig till framgång medan vi andra får slita...dessa rika Norrlänningar, vad ska man säga???:devil::rofl:

Mmmm.... det kan man ju tro av bliderna att dömma. Nu har dock Grolle varit ute och valsat runt lite sedan 99:an fick "en förmögenhet" :rofl: för honom och kostade inte många kronor mer än vi fick för "gamlingen" som nu blivit läromästare.

Mmmm.... det kan man ju tro av bliderna att dömma. Nu har dock Grolle varit ute och valsat runt lite sedan 99:an fick "en förmögenhet" :rofl: för honom och kostade inte många kronor mer än vi fick för "gamlingen" som nu blivit läromästare.

Undanflykter undanflykter:devil:...erkänn nu, ni är så himla rädda för Skimmel konkurrens att ni var TVUNGNA att köpa en för att gå med i vår Skimmelklubb....:rofl::rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mats E Djuse flyttade från Brunflo till Hudiksvall. Då tändes en stjärna som visat att den kommer att lysa långt in i framtiden. – Folk...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Raderad medlem 149793
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka