Många som varit med länge minns säkert Mimmipigg uppe i Norrland. Hon var aktiv på Buke i många år, men har precis som jag haft en lång paus.

Idag måste jag med stor sorg meddela att vår Mimmi avlidit. Vi har i alla år haft mycket kontakt utanför Buke och jag kommer att sakna henne enormt mycket.

Sov gott goa vännen.

Jag minns så klart mimmipigg! Så oerhört sorgligt att höra att hon har avlidit. Tack för att du meddelade detta. Jag beklagar din förlust!

Tragiskt. Jag minns henne vagt.
Jag beklagar förlusten av din vän och sänder mina tankar till Mimmipiggs anhöriga.

Många som varit med länge minns säkert Mimmipigg uppe i Norrland. Hon var aktiv på Buke i många år, men har precis som jag haft en lång paus.

Idag måste jag med stor sorg meddela att vår Mimmi avlidit. Vi har i alla år haft mycket kontakt utanför Buke och jag kommer att sakna henne enormt mycket.

Sov gott goa vännen.
Beklagar :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 792
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 059
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar