Mim Care2, yay or nay?

Millicent

Trådstartare
Jag har ju numera en hund modell mikroskopisk och skulle föredra en bur i baksätet istället för att ta upp nästan hela bagaget. Men hur bra är dessa care2 burar egentligen? Är de likvärdiga med en bur i bagaget?

Jag har ju numera en hund modell mikroskopisk och skulle föredra en bur i baksätet istället för att ta upp nästan hela bagaget. Men hur bra är dessa care2 burar egentligen? Är de likvärdiga med en bur i bagaget?
Det är väl säkrare för hunden att sitta i baksätet med buren än i bagaget, eftersom baksätet är tänkt för människor och påkörning från sidan, särskilt baksäte, är mycket ovanligare än påkörning bakifrån.
Om jag bara hade haft en hund hade jag starkt övervägt just den buren :)

Det är väl säkrare för hunden att sitta i baksätet med buren än i bagaget, eftersom baksätet är tänkt för människor och påkörning från sidan, särskilt baksäte, är mycket ovanligare än påkörning bakifrån.
Om jag bara hade haft en hund hade jag starkt övervägt just den buren :)
Ja det låter ju vettigt faktiskt! Lär nog bli en sådan

Hansesgården har också nån variant på baksätesbur. Jag har ingen som helst erfarenhet av den, har bara sett att den finns.

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 425
Senast: Bulldoozer
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 950
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 869
Senast: geting
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar