Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha.. diademet var det en kompis som glömde på min ponnys boxdörr. Hennes häst skulle göra reklam för Livrustkammarens utställning "Hov och tass etc..". Då skulle han ha en stor, fin krona på sig. Så vi övade lite först med hennes dotters diadem ur en tidning. Allt för att inte sabba den dyra kronan om han skulle få spel. Några andra kompisar hittade kronan och fotade och messade mig.
Vi skojade om att min gamla ponny får nöja sig med att få en plastkrona ur Barbie-tidning och fotas med kass mobilkamera i sin box. Hennes fina häst får åka till studio och fotas modelljobb i riktig guldkrona med äkta stenar, cape, ljussättas och så av riktig fotograf. Don efter "person".
Det står i rubriken.
Men kära nån, kan inte diskussionen ta slut nu?
Jag glömde tillägga att jag menar inte att vara otrevlig. Men alla tycker olika, gör olika osv. Just därför är inte din diskussion relevant i denna tråden.
Dessutom har alla mina hästar gått efter mig över presenning, helt utan pisk! Använder aldrig det när jag arbetar på marken.
Som sagt ursäkta om jag framstår som otrevlig, det är ej min avsikt.
Det ena jag och Amigo har inte gört av din lista är presening, vet att det ingå i NH men aldrig förståt vitsen med det??
Rätta takter
Inte alltid jag kan rida pga min atrit i händerna = vi gör annat kul istället
Vill så gärna svara dig och tuapua men som du se mina ? hör inte hemma på den har tråd.
Vi för nog starta en ny om "miljöträning" innanför och uttanför paddocken.